Glömde nästan!

Glömde nästan bort den där presentationen jag lovade er så här kommer den.
Mest bilder, men lite text också :)
Så Här ser jag ut för det mesta, jag har alltid stora glasögon eftersom små
glasögon är för töntar :)
Jag gillar mörka läppstift, ni kan ju bara föreställa er hur fab jag ser ut i mina
stora glasögon, ännu större pälskappa och mörka läppar, kriminellt snygg är jag då!
Det här är mina två småsyskon, dom är sjuka i huvudet men det är kanske
inte så konstigt om man tänker på vilka föräldrar det är som har uppfostrat dem.
Jag har faktiskt en mamma och en pappa också men dom är skumma och
måste alltid göra fula miner framför kameran så ni får ingen bild på dem.
Det här är min katt han gillar bara närbilder på sig själv så när man tar upp
kameran måste han pressa sig mot linsen.
Det här är min älskling, Tim. Han är också lite skum och om ni undrar så är det
han som har smittat mig :)
Sånt här gör mig så otroligt ledsen!
Och sånt här gör mig glad :)
Lite kortfattat jag vet men ni får nog reda på mer under tidens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0