Det bor en liten psykolog i mig

Jag älskar psykologiska analyser (det gör alla). Och gissa vad? Jag har INTE
fått i uppgift att typ analysera min morsa, mig själv eller en klasskamrat eller
nått sånt.
Nej...
Jag har fått i uppgift att göra en socialpsykologisk analys på ALLA pojkarna i
Flugornas Herre.
Jag har gått bananas på anteckningsblocket i en timme nu och är inte ens klar
till hälften.
Jag älskar sånt här, verkligen älskar!
För i övrigt: Har du inte sett filmen så borde du göra det. Det är nyttigt tro mig.
Man lär sig en del om det sociala DJURET. Så att säga....

Kommentarer
Postat av: Lina, 16 år och bor i Madrid

usch jag gillar inte flugornas herre. minns att jag tvingades läsa den i sjuan, usch usch usch

2009-10-13 @ 21:24:11
URL: http://lindefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0